25 Kasım 2016 Cuma

Sonbahar'da Şıklık Bir Başka!...


Merhaba Blogseverler,

Sonbahar/Kış 2016-2017 renkleri hakkında biraz araştırma yaptım. Zaten renkler geçen seneden belliydi. Ama sezonunda hatırlamakta fayda var diye düşündüm. 
İçeriğinde mavinin tonlarını, grileri, kırmızı tonları, pembemsi morlar ve hardal sarıları ile egzotik esintiler barındıran Pentone Moda Renkler Sonbahar 2016 renkleri raporu; 


Ayrıca bugün yurtdışında büyük sükse yapan ve ülkemizde de etkisini gösteren "Black Friday" her markanın katıldığı büyük indirimlerin yapıldığı alışveriş çılgınlığı günü. Ülkemizde rastladıklarım Penti, LCWFlormar, Koton...


Bu yazım da size bu çılgınlıkta size arkadaşlık etsin. Yaptığım araştırmaları da örnek resimlerle desteklemek istedim.
Bu arada resimler Kasım ayına ait yani güncel resimler :)


 Jessica Alba çok beğendiğim bir ünlüdür. Çok yakından takip etmediğim Jessica Alba'nın eşi Cash Warren'ı ve çocukları Honor Marie ve Haven Garner'ı da bu araştırmalarımda tanıdım. Onlar da Mavi ve gri tonlarını giyimlerinde tercih etmişler.


Hilary Duff kendi giyimine gösterdiği özeni oğlu Luca'nın giyimine de gösteriyor. :) Ekose gömlek hiç bir zaman modası geçmeyen bir parça. Renkleri içindeki turuncular, kırmızılar, krem ve mavi tonları da bu seneki trend renklerden. Ayrıca yanık turuncu sonbaharı yansıtan en nadide renklerden. Hardal, koyu kırmızı tonları bu sonbahar ve kışın göze çarpan renkleri. Hardal sarısına değinmişken Gri ve sarı renk kombinasyonları da bu kış kazaklarda kullanabileceğimiz renklerdenmiş. Araştırmam sırasında sarı ve gri renk kombinasyonunun harika bir uyum içinde olduğunu gördüm yakında paylaşmak isterim. 




Yine Jessica Alba ve kızı Honor'dan bir örnek vermek gerekirse, Siyah ve beyaz renkler bu sene moda. Siyah ve beyaza eşlik eden renk bu senenin çocuk modasında gri. Ayrıca Gri yerine yumuşak pembe tonları ve tek renkli geometrik baskı desenleri de moda. Honor'un bu elbisesine Hardal sarısı bir çorap da bu senenin modasına çok uygun bir kombinasyon olurdu. 
İşte karşınızda Ben Affleck'in eşi Jennifer Garner ve çocukları Seraphina ve Samuel. Okul dönüşü sırasında çekilmiş olan resimde deniz mavisi ve turuncu ayakkabılar... Yeşilin en güzel tonundaki pantolonu ile harika görünüyor. Ayrıca Samuel'in t-shirtündeki gibi baskılar ve vintage tarz baskılar bu sonbahar ve kışın trendleri arasındaymış.  


Yine final olarak Berilcimcime kombinimizi de koyalım :)
Kombinimizdeki parçalar Jean Etek (LCW), Hırka (Civil), Çorap (Penti), Çantamız (Civil). Çorabımız ekstra koton olduğu için mevsime uygun.   


8 yorum:

  1. Jessica Alba nin tarzini cok begeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğeniyorum. Çocuklarının tarzı da bizim tarzımıza benziyor.

      Sil
  2. Berilcimcime'nin kombinine bayıldım fotoğraflar çok güzel. Bu tarz indirimler çok da gerçekçi gelmiyor bana o yüzden de çok da ilgimi çekmiyor 😊. Paylaşım için teşekkürler sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için Teşekkürler Zehra :) İndirimler var da malesef bütçe az :) Ayrıca kombinimizi beğendiğine çok sevindik. :)

      Sil
  3. Merhabalar,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim :)
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Flormar İndirim  çok güzel bir yazı son zamanların yükselişte olan
    kozmetik ürünleri bu sitede mevcut indirimli ürünler gündemde

    YanıtlaSil
  5. En Ucuz Makyaj Malzemeleri  Çok güzel bir yazı son zamanlarda en çok
    gündemde olan kozmetik ürünleri ve kuaförler için en uygun malzemeler bu site üzerinde uygun fiyatlarla mevcuttur...

    YanıtlaSil