14 Kasım 2016 Pazartesi

Hem Çocuğunuzla Eğlenin Hem Zihninizi Dinlendirin! Ahşap Boyama





Merhabalar, 
Biz Berilcimcime ile ahşap oyuncaklar oynamayı çok severiz. Ahşaplar hem çocuklar için plastiklerden daha sağlıklı hem de eğer ham olarak satın alırsanız oyuncaklarınızı boyayarak başka bir etkinliği daha doğurabilirsiniz.
Biz çoğu zaman sebze-meyve alışverişimizi semt pazarından yaparız. Yine böyle alışveriş yapmak için semt pazarımızda dolaşırken Berilcimcime'nin gözüne bir tezgah takıldı. Gidip incelemeye karar verdik. Ve işte bu güzel ahşap mutfak oyuncağıyla karşılaştık. Tezgahtaki ürünlerin çoğu zaten tükenmek üzereyken bu mutfak oyuncağı ve bir de bebeği alabildik. Fiyatı bize uygun gibi geldi. Ahşap mutfak oyuncağını 20 lira civarına ve bebeği de 5 lira civarında aldık.


Genç satıcı abimiz bize çocuk odası ve oturma odası olduğunu da söyledi. Ama onlardan kalmamış. İstersek bu modellere instagram hesabından da ulaşabilirmişiz. Sizlerle de paylaşmak isteriz. @neseliahsap_oyuncak
Başka ahşap oyuncaklar da var.


Bu oyuncaklarımız ham ahşap olduğu için Berilcimcime bunları kendi istediği renklerde boyamak istedi biz de var olan Nova color akrilik boyalarımızla istediğimiz renklerde rengarenk boyayarak kendimize yeni bir etkinlik daha yapmış olduk. Ha bu arada yeri gelmişken Nova color markası ile tesadüfen tanıştık. Ve biz çok memnun kaldık. Hem kapatıcılığı çok iyi hem de cam, ahşap, seramik bir çok malzemeyi boyayabiliyorsunuz. Renkleri de çok canlı. Biz 12'li kutu şeklinde almıştık. Her renk mevcut. En önemli özelliği de Türk Malı olması. Ben genelde Türk Malı ürünleri tercih etmeye çalışıyorum.



İşte yaptığımız boyamanın sonucu;



20 yorum:

  1. Ne güzel boyanmışlar. Benim bile oynayasım geldi mutfakla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben berbat ederiz diyordum ama Berilcimcime yine beni şaşırttı gayet büyük bir ciddiyet ve sabırla boyadı :) Valla aramızda kalsın ben de oynamadım dersem yalan olur. :)

      Sil
  2. Ahşap oyuncaklar maalesef plastikler kadar çok ilgi görmüyor...Ne güzel bir aktivite olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ilgi görmemesinin sebebi fiyatları. Biz biraz uyguna bulduk ama. Plastik olanlar ucuz ve her yerde elimizin altında. Ahşaplar her yerde de yok. Plastikler bir a101 mesela ya da şok market oralarda 3 liraya 5 liraya. Çocuklar da isteyince :( Alıyoruz plastikleri, yani istemeye istemeye ben de alıyorum.

      Sil
  3. Gelmişim de zaten ;D ig'deki isimden çıkaramamjşım :). Ben de bayılıorum ahşap oyuncaklara! Hep onları tercih ediorum! Biz boyamak için küçüğüz ama çok istiorum biraz büyüüsün de o etkinliklere de başlayalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlısıyla büyüsün :) Başlayın inşallah :)

      Sil
  4. Hep bir yeni çalışma hep bir güzellik :) Ellerinize sağlım canımcımm

    YanıtlaSil
  5. ne şanslı çocuğunuz var :) ne güzel etkinlikler yaptırıyorsunuz böyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Ben evde onunla olduğum için yapabiliyoruz. Çalışsam biraz zor :)

      Sil
  6. Ben bu oyuncaklari cok sevdim.. Oturma odasi falan da olmasi beni ayriyeten cok memnun ve mutlu eti. Instagramdan hemn bakacagim. Tesekkur ederiz. Bu arada blogunuzu da yeni kesfetmistim. Bende beklerim 😍😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiz. Ne mutlu bize. biz de almak istiyoruz takım yapmak bakalım :)

      Sil
  7. Cok hosmus mutfak kucuk kucuk, boyamasını kendınız yapmanız daha da guzellestırmıs ;) ellerınıze sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler evet hem de bize etkinlik oldu :)

      Sil
  8. Ahşap oyuncaklara kızlarımın da bayılacağını düşünüyorum.Hemen instagram sayfalarına bakıyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de çok sevdik :) Devamı gelir de paylaşırız inşallah :)

      Sil
  9. Çok tatlış hepsi yaa :) çok güzel düşünülmüş bir etkinlik :)

    YanıtlaSil