8 Kasım 2016 Salı

Bizim cici domino oyunumuzu gördünüz mü?


Merhabalar,

Berilcimcime bu tarz oyunları çok severek oynar. Hafıza kartları, puzzle'lar onun çok hoşuna gider. Bu dominoyu da çok aradık.


Çok basit birşey aslında kendimiz de yapabilirdik. Ama ahşap olarak almak istedik. Tesadüfen Armağan oyuncak'ta bulduk. Fiyatı da sanırım 9.90 tl idi. Ahşap olduğundan dayanıklı uzun süre kullanılabilecek bir oyun. Resimli olması yetişkinlerin domino oyunundan farkı. Domino oynamayı bilenler bilir. Biz de basit şekilde şöyle oynuyoruz.
Gördüğünüz gibi her iki tarafı resimli ahşaplar var.  Önce karıştırıyoruz sonra herkese 4 er tane veriyoruz. Ortaya bir tane açık olarak koyuyoruz.  Öncelik yaşı küçük olanın elinde ortadaki resimden varsa o uca koyuyor taşı, yoksa bir taş alıyor sıra diğer oyuncuya geçiyor. onda varsa koyuyor yoksa taş alıp karşı oyuncuya gidiyor bu şekilde devam ediyor. Elindeki taşları ilk bitiren kazanır. :)
Aslında acaba bir video mu çeksek Berilcimcime ile. Böylece Youtuber olmaya da adım atmış oluruz :)

Sevgiler...

21 yorum:

  1. Ah,bizde de vardı bir zamanlar bunlardan, şimdi hatırladım :) Zaman ne çabuk geçiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet ben de şimdi bebekleri olanlara bakıyorum biz de böyleydik şöyleydik diye :)

      Sil
  2. bende almıştım unnado dan indirimde böyle bir fiyattı ama bana çok ufak ve karışık gelmişti ben sevmediysem kızım hiç sevmez diyerek iade etmiştim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa neden çok güzel öyle ufak da değil aynı domino taşları gibi hatta onlardan biraz daha geniş :) Sen bi öğretsen bayılır. Benim kızım çok seviyor. :)

      Sil
  3. ☺ Çok güzel çocuk olmak istedim birden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk olmana gerek yok gel beraber oynarız :)

      Sil
  4. çok zaman geçirmiştik bizde böyle domino kutusu ile oğlum çok severdi böyle oyunları ama kızım ilgilenmedi pek :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuktan çocuğa değişiyor. Hafıza kartlarını da çok sever Berilcimcime. Onu da paylaşacağım. :)

      Sil
  5. ayyyy çocuk oyunları bayılırım tabiiiii ne güzel oynamak ki çocuklarlaaaa :) cimcimeyi cimcir benim içiiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben onu cimcirmeye kıyamıyorum öpmelere kıyamıyorum ananesi , babanesi şapur şupur öpüyor ben kıyamıyorum:) Bir de biraz tontiştir kızım benim gibi. Tombiş kollarından öperim ama :)

      Sil
  6. Evde çocuklar için çok eğitici ve zevkli bir oyun.Bizim evde de eşleştir,tamamla tarzı kağıt oyunları revaçta:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet daha çok oyunumuz var puzzle dolu ama yavaş yavaş paylaşıyorum.

      Sil
  7. Biz de çok severiz çocuklarla oynariz evde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oynanmaz mı? :) Çocuklar ilgili anne baba istiyor. :)

      Sil
  8. güzel blog teşekkürler takipteyim.

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir blog, ne güzel bir annesiniz. Çok sevimli, çok içten ♥

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederiz :) Daha çok anne ve çocuğa ulaşmak dileğimiz :)

    YanıtlaSil
  11. Bu bloğu açıp böyle şeyler paylaştığınız için açıkcası sizi çok tebrik ediyorum :) Bloğunuzu takipe aldım bende beklerim ^^<3

    YanıtlaSil