1 Ağustos 2015 Cumartesi

Tavsancık Harry... Güldürür bizi...

İşte tanıştırayım Tavşancık Harry... Baby First ile tanıştığımız ilk kahramanımız. Bebek Beril bayılıyordu izlerken kendinden geçiyor. Brokoli, kereviz, balkabağı ne varsa silip süpürüyordu. Aslında ben de çok seviyorum. Fakat Harry her zaman tv de olmuyordu. Bir arayışa girdim. Araştır araştır sadece ebebek de bulabildim. Mağazalarda değil tabi. Ebebek mağazalarında çalışanların kendilerinden haberleri yok. Hepsi genç, bebek ve çocuk hakkında nerdeyse hiç birşey bilmiyorlar (hepsi değil tabi). Web sitesinde büyük kampanyada olan bu dvd den haberleri bile yoktu saçma sapan şeyler gösterdiler. Neyse ben de ebebek sitesinden aldım 14 liraya :S Ama çok izledik bu parayı haketti :) Tavsiye ederim. 

1 yorum:

  1. Bizde izleyecek film arıyorduk. Harika denk geldi. Hemen edinelim.

    YanıtlaSil