12 Ocak 2017 Perşembe

Eski Yıl Sona Erdi... Yepyeni Bir Yıl Geldi...




Merhabalar...

Eski yıl sona erdi. Yepyeni bir yıl geldi. Sabahında çok üzücü haberler aldık. Yine yeni yeniden umut dolsun içimiz. Dostluk kardeşlik olsun tüm emellerimiz.



Öncelikle sevdiklerimize kartlarımızı attık.




31 Aralık 2016 için Berilcimcime'nin babannesi bir akşam yemeği menüsü hazırlamış. Çok sağlıklı yemekler vardı menüde. Düşündüm ki sevdiklerimle yani sizlerle tariflerini paylaşayım.




Menüde;
Havuç Salatası
Avakado Salatası
Humus
Fava
Zeytinyağlı Sarma
Beyaz Lahana Dolması
Peynirli ve Patatesli Sigara Böreği (Ben yaptım)
Havuç Toplar (Ben yaptım)

Ben yaptımların haricindekileri kayınvalidem yapmıştı. Harikaydı. Hepsi de çok lezzetliydi. :) Tariflerine linkleri tıklayarak ulaşabileceksiniz. Bence çocuklarımıza yedirebileceğimiz şeyler. Sadece baharatları ayarlamak gerekir.

Naçizane Berilcimcime'ye ufak tefek şeyler hediye edildi maksat adet yerini bulsun. Belki buradan beğenip sizler de almak istersiniz.
Penti'den şu güzel çorap mı desem patik mi? Çok şekerler değil mi?



Berilcimcime'ye şu güzel kazağı LCW den almışlar. Çok şeker :)



Berilcimcime'nin annesine yani bana da bu güzel çantayı almışlar Derimod :) Açıkçası çantama bayıldım :)




Eşim de parfüm almış bana :)


Bu parfümü kısa zamanda http://makyajbox.blogspot.com'da paylaşacağım :)



7 yorum:

  1. Güle güle kullanın hediyelerinizi :)

    YanıtlaSil
  2. beril cimcime çok tatlıııı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet deeptone cum tatlı olduğu kadar yaramaz da :)

      Sil
  3. Merhabalar,güle güle kullanın çantanıza bayıldım:)

    YanıtlaSil
  4. nası gidiyooooo yeni yııl :)

    YanıtlaSil