1 Ağustos 2015 Cumartesi

Sinek Kovucular...


Sinek kovucular yaz aylarında lazım oluyor. Hele tatilde. Biz de tatilimizi Antalya - İncekum da yaptık. Böyle yeşillikler içinde bi tatil oldu. Bundan ayrıca bahsedeceğim başka bir yazımda. Çok fazla sinek olmamasına karşın tedbir amaçlı aldık. 1-2 tane sivrisinek görünce kullandık. Beril 3 yaşında bu zamana kadar hiç sinek ısırmadı hiç bu tarz ürünler kullanmadım. Neyse gelelim Chicco - Sivrisinek kovucuya amacım roll on almak değildi ama sprey kalmadığından ebebek ten roll on aldık 10 liraya. Korkulacak bişey yokmuş aynı sprey gibi. Yapış yapış olmuyor hemen geçiyor. 3 saatte bi tekrar sürün diyor. Ama ben akşam sürdüm uyudu tekrarlamadım.
Yine Beril in doğumundan sonra tanıştığımız Detan Sinek kovar yedek tabletleri biraz pahalı. Ve artık pek bulamıyorum. Kenarın küçük yeşil jel dolu haznesi var cihazına takıyorsunuz. Ve cam açık bile olsa ne olursa olsun ev sineklerle doluyken kelebek, karasinek, sivirsinek hepsi ortadan kayboluyor. Mucize gibi. Fiyatı sanırım 13 lira civarında yedek tabletler de 11 lira civarı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder