1 Ağustos 2015 Cumartesi

Yeni kitaplarımız bugün geldi...

Kitapyurdu.com'dan sipariş verdiğimiz yeni kitaplarımız da bugün geldi. Artık her akşam bir tane uykudan önce okuyacağız Beril ile. Ayrıca sürat kargo nun süratine de hayran kaldım doğrusu. MNG kargoda daha önce çalışmış olmama rağmen nefret ediyorum. Bir kargomun parçalanmış gelmesini hala unutamadım. Yurtiçi kargoyu da artık sevmiyorum kargolarım hep şubede bekletilip 2 gün sonra geliyor. Şikayet edecek kimse bulunmuyor çağrı merkezi cevap vermez. Neyse...

Biraz da kitaplardan bahsedelim. Yazarı Yavuz Bahadıroğlu ve Nesil yayınlarından tanesi 1 lira kitapların ve seri 20 kitaptan oluşuyor. Ben anlatımı çok beğendim resimlemesine de bayıldım. Kitabın son sayfasında bir de soru var "masalın içine gizlenmiş 6 nesne var bakalım bulabilecek misin?" kitabın bazı sayfalarına masal konusu dışında resimler yapılmış küçük. Onların bulunduğu sayfaları ve neler olduklarını buluyorsunuz :)

Kitap açıklamasında şunlar yazıyordu. Çok sevimli, mini minnacık 20 masal kitabı... Hayvan karakterleri zerinden verilen erdem dersleri: Kararlı olmak, hayata olumlu bakmak, başkalarına özenmemek, yardımsever olmak, sabırlı olmak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder