1 Ağustos 2015 Cumartesi

Beril ile kullandıgımız ürünler...

 "Sudocrem" işte size bir mucize... Bu krem tam bir mucize. Kremle Beril in poposundaki bir türlü iyileşmeyen pişik ile tanıştık. Her bez açışımda mümkün oldukça ya da 2 - 3 günde bir pişik kremi sürmüşümdür. bazen popolin bazen bephantenol bazen de lansinoh göğüs kremimden kalan bayağı bir krem vardı onu kullandım. Bir gün bir pişk oldu 1 hafta bir türlü kurtulamadık ne denediysem olmadı en sonunda araştırdım bu kremi buldum. biraz pahalı ama 1 yıl kullanırsınız tüm aile. sivilce, güneş yanığı, kızarıklık, isilik aklınıza gelen herşey öncelikle pişik. Ertesi gün pişik falan yok.

Gelelim cold mix e... Ben böyle kötü bir ürün görmedim görmez olaydım. vicksi burnuna sür daha iyi. Bir hatadır aldık ama iyi olmuş öğrendik. Sakın ha kullanmayın derim. damlattığınız andan itibaren odada nefes almanız imkansız. oksijen yok oluyor sanki. Burnu tıkandığında denedim. Ama boğuluyordu az kalsın. Çok kötü. Bir keresinde suyu kaynatıp içine bir iki damla koydum buharıyla biraz iyi gibi ama tehlikeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder