1 Ağustos 2015 Cumartesi

Kitaplarımızdan bazıları...

Artık arada aldığımız kitapların tanıtımını yapmak da istedim. İnternetteki blogları çok inceledim.Ama böyle çocuk kitaplarını konu alan bloglara rastlamadım. Rastladıklarım var fakat herkesin bütçesine uygun olmayabilir. Benim gibi çocuklarına kitap arayanlara yardım olsun. Hem uygun bütçeli kitaplar. 


Bu kitaplardan soldan başlayarak "doya doya boyama" isimli kitap yaşlara göre ayrılıyor kolaydan zora doğru 4 lira d&r dan almıştım. ortadaki daha çok anaokulu seviyesindeki çocuklarımız için daha uygun sanırım. Onu da Çağrı hipermarkette gördük Beril çok istedi aldık 4 liraydı. "Neşeli boyama  kolay boyama" oldukça güzel bir kitap bu kitapla Let's ürünleriyle tanıştık. Çok sağlıklı olduklarını vaat ediyorlar ve gayet ucuzlar oyun hamur setleri, suluboya çeşitleri de var. Playdoh dan çok uygun. Gelelim kitabımıza kenarında kendiyle birleşik bi suluboyası var fırçasıyla bizimki bayağı kirlendi. içindeki boyama sayfaları çek kopart tarzda :)

 Hobi yayınlarına ait olan "Bilgin bili" resimli sözlük tarzında fakat renkli çizimler yapılmış."ilk sözlük" yazan kitap da aynı şekilde fakat bu kitapta gerçek resimler kullanılmış. Hakmar dan almıştık. Fiyatlarını hatırlayamadım. Fakat 10 liradan fazla değildi.
"Caillou-Ne giymeliyim"isimli kitabı yumurcak dünyasının kitaplarından içinde mıktanıslı kıyafetler var belirli mevsimler nasıl giyinmesi gerekirse onu üzerine yapıştırıyorsunuz. Mesela kışın mont giyecek montunu yapıştırıyorsunuz. Çağrı hipermarketten almıştık. Bunun fiyatı 15 lira civarıydı.

"Çikolata Kokulu Masallar" isimli kitapta bir sürü anadolu hikayesi var. Bazıları konu olarak kapağı küçük çocukları cezbetse de küçük çocuklara göre bulmadım ben. Bir de kokulu da değil. Acaba bizimki mi böyle diye başka mağazalardakilere de baktım kokmuyor. Ayrıca içinde keçeden yapılmış sevimli bir ayraç çıktı. Belki daha ilerde okuyabilir. Bu kitabı da Migros tan 10 liraya almıştık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder